اطلاعات عمومی اطلاعات عمومی .

اطلاعات عمومی

همه چیز در مورد دستگاه تصفیه هوا

گسترش تکنولوژی در صنعت خودرو، سبب افزایش تولید خودروهای گوناگون و ورود آنها به بازار گردیده است. با ورود این خودروها به شهر افزایش تردد آنها، آلایندهای مختلفی وارد هوا می گردند و این موضوع سبب آلودگی بسیار زیاد هوا میشود.

وجود آلاینده های ناشی از سوخت خودرو و همچنین ذرات معلق در هووا، باکتری ها و ... باعث به وجود آمدن انواع مشکلات تنفسی می گردد. برای جلوگیری از بیمار شدن در روزهای آلوده به شما توصیه می شود که حتی الامکان از منزل خارج نشوید و برای داشتن هوایی پاک و سالم در محیط منزل نیز از یک دستگاه تصفیه هوا استفاده نمائید.

امروزه با توجه به آلودگی های گوناگون در هوای شهرها برای محافظت از سلامتیمان و در امان ماندن از انواع بیماری های تنفسی ناشی از آلودگی هوا استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا در منزل و محیط های سر بسته یک ضررت است.

دستگاه تصفیه هوا خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه هوا خانگی با قابلیت جذب ذرات معلق در هوا و حذف باکتری ها و قارچ ها و گرده گیاهان قادر به تصفیه هوای منزل می باشد. همچنین دستگاه تصفیه هوا بوی سیگار و بوی نامطبوع محیط را از بین برده و هوای پاکیزه ای را برای ما به ارمغان می آورد.

از مزایای دیگر استفاده از دستگاه تصفیه هوا در منزل از بین بردن رشد قارچ ها و هاگ ها و جلوگیری نمودن از حملات آسمی و آلرژی زا می باشد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوا خانگی

در میان انواع  انبوهی از برندهای موجود در بازار چند برند به دلیل کیفیت بالا و ارائه خدمات پس از فروش پاسخگو و گارانتی محصولات در بین مردم محبوب ترین هستند؛ در ادامه آن ها را ذکر می نمائیم.

  • دستگاه تصفیه هوا گرین
    دستگاه تصفیه هوا آلما پرایم 
    دستگاه تصفیه هوا پارس خزر
    دستگاه تصفیه هوا جی پلاس
    دستگاه تصفیه هوا شارپ
    دستگاه تصفیه هوا بلوایر 
    دستگاه تصفیه هوا ایستکول 
    دستگاه تصفیه هوا نئوتک 
    دستگاه تصفیه هوا تری ام

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۷:۴۸ توسط:sani موضوع: نظرات (0)