اطلاعات عمومي اطلاعات عمومي .

اطلاعات عمومي

همه چيز در مورد دستگاه تصفيه هوا

گسترش تكنولوژي در صنعت خودرو، سبب افزايش توليد خودروهاي گوناگون و ورود آنها به بازار گرديده است. با ورود اين خودروها به شهر افزايش تردد آنها، آلايندهاي مختلفي وارد هوا مي گردند و اين موضوع سبب آلودگي بسيار زياد هوا ميشود.

وجود آلاينده هاي ناشي از سوخت خودرو و همچنين ذرات معلق در هووا، باكتري ها و ... باعث به وجود آمدن انواع مشكلات تنفسي مي گردد. براي جلوگيري از بيمار شدن در روزهاي آلوده به شما توصيه مي شود كه حتي الامكان از منزل خارج نشويد و براي داشتن هوايي پاك و سالم در محيط منزل نيز از يك دستگاه تصفيه هوا استفاده نمائيد.

امروزه با توجه به آلودگي هاي گوناگون در هواي شهرها براي محافظت از سلامتيمان و در امان ماندن از انواع بيماري هاي تنفسي ناشي از آلودگي هوا استفاده از يك دستگاه تصفيه هوا در منزل و محيط هاي سر بسته يك ضررت است.

دستگاه تصفيه هوا خانگي چيست؟

دستگاه تصفيه هوا خانگي با قابليت جذب ذرات معلق در هوا و حذف باكتري ها و قارچ ها و گرده گياهان قادر به تصفيه هواي منزل مي باشد. همچنين دستگاه تصفيه هوا بوي سيگار و بوي نامطبوع محيط را از بين برده و هواي پاكيزه اي را براي ما به ارمغان مي آورد.

از مزاياي ديگر استفاده از دستگاه تصفيه هوا در منزل از بين بردن رشد قارچ ها و هاگ ها و جلوگيري نمودن از حملات آسمي و آلرژي زا مي باشد.

بهترين برندهاي دستگاه تصفيه هوا خانگي

در ميان انواع  انبوهي از برندهاي موجود در بازار چند برند به دليل كيفيت بالا و ارائه خدمات پس از فروش پاسخگو و گارانتي محصولات در بين مردم محبوب ترين هستند؛ در ادامه آن ها را ذكر مي نمائيم.

  • دستگاه تصفيه هوا گرين
    دستگاه تصفيه هوا آلما پرايم 
    دستگاه تصفيه هوا پارس خزر
    دستگاه تصفيه هوا جي پلاس
    دستگاه تصفيه هوا شارپ
    دستگاه تصفيه هوا بلواير 
    دستگاه تصفيه هوا ايستكول 
    دستگاه تصفيه هوا نئوتك 
    دستگاه تصفيه هوا تري ام

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۷:۴۸ توسط:sani موضوع: نظرات (0)

چرا بايد از دستگاه تصفيه هوا استفاده كنيم؟

همانطور كه مي دانيم آلودگي ها در شهرها بسيار افزايش يافته است. آلودگي هوا باعث بروز انواع بيماري‌‌هاي قلبي و عروقي مي گردد. همين اوامر سلامتي انسان را تهديد مي نمايد؛ براي در امان ماندن از خطرات ناشي از آلودگي هوا انتخاب و خريد دستگاه تصفيه هوا يك ضرورت و جز ملزومات زندگي ما مي باشد.

ضرورت استفاده از دستگاه تصفيه هوا

اگر در شهرهايي نظير تهران، اهواز، كرج، اصفهان زندگي مي كنيد قطعا شاهد كيفيت هواي بد و آلوده بوديد.  طبق گزارش ايسنا اين شهرها در سال 1400 فقط 10 روز داراي هواي سالم و پاك بوده اند.

يكي از ديگر شهرهايي كه بيشترين سهم از آلودگي هوا را به خود اختصاص داده است، شهر زابل استان سيستان و بلوچستان مي باشد. علت اصلي هواي آلوده اين شهرها سوخت غير استاندارد خودروها است.

هرساله ميليون‌ها نفر در جهان بر اساس اثرات ناشي از آلودگي هوا جان خود را از دست مي‌دهند. اين مرگ و ميرها به وسيله ي استشمام ذرات معلق و تنگي نفس، افزايش فشار خون و تپش قلب و خملات قلبي و مغزي صورت مي گيرد.

براساس تحقيقات صورت گرفته ميزان مرگ مير ناشي از آلودگي هوا در سال 1392 در شهر تهران 4500 نفر بوده است. متاسفانه ذرات آلودگي از طريق تنفس ما وارد خون ما و انسداد عروق ما ميشود و در پي آن متاسفانه سبب بروز سكته قلبي مي گردد. 

با توجه به موارد ذكر شده دستگاه تصفيه هوا ديگر يك انتخاب نيست و بر ضرورت داشتن آن تاكيد مي گردد.

دستگاه تصفيه هوا خانگي

دستگاه تصفيه هواي خانگي با جذب و ازبين بردن ذرات معلق در هوا و انواع آلودگي ها مانند باكتري ها و قارچها و ... همچنين با جذب بوهاي نامطبوع و بوي سيگار هواي باكيفيت و تميزي را براي ما به ارمغان مي آورد.

بنابراين باتوجه به انواع آلودگي ها در هواي شهرهاي بزرگ براي در امان ماندن از اثرات ناشي از آلودگي هوا استفاده از دستگاه تصفيه هوا يك ضرورت محسوب مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۹:۵۳ توسط:sani موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي كولر گازي هايسنس

شركت هايسنس از شركت هاي معتبر در زمينه توليد تجهيزات تهويه مطبوع مي باشد كه يكي از محصولاتش كه طرفداران زيادي در بين مردم پيدا كرده است، كولر گازي هايسنس مي باشد.

ويژگي كولر گازي هايسنس

يكي از دلايلي كه باعث بهتر ديده شدن كولر گازي هايسنس نسبت به ديگر برندهاي كولر گازي شده است مجهز بودن كولر گازي هايسنس به آپشن هاي جديد و بهره مندي از تكنولوژي پيشرفته در توليد اين كولر گازي مي باشد.

هايسنس هرساله با معرفي محصولي جديد با فناوري هاي نوين موجب تحول در طراحي و ساخت كولر گازي اسپليت توسط برندهاي ديگر نيز مي‌گردد.
امروزه هايسنس به يكي از معتبرترين توليد كنندگان لوازم خانگي و تجهيزات مختلف تهويه مطبوع مانند كولر گازي تبديل شده است؛ ازجمله مهمترين ويژگي هاي كولر گازي هايسنس مي‌توان به موارد زير اشاره نمود.
• استفاده از فيلترهاي بيشتر جهت تصفيه هواي درگردش.
• بهره گيري از تكنولوژي هوش مصنوعي (عملكرد سرمايشي، گرمايشي، رطوبت زدايي، تغيير دور فن و جهت پرتاب باد و... بصورت كاملاً خودكار) جهت ايجاد رفاه بيشتر مصرف كنندگان.
• داراي نمايشگر كيفيت هواي محيط.
• در پنل داخلي اسپليت هاي هايسنس سيستم تميزكنندگي بكار رفته تا از اجماع گرد و غبار درون آن جلوگيري نمايد.
• يكي ديگر از ويژگي هاي قابل توجه كولر گازي هاي هايسنس، قيمت مناسب نسبت به محصولات مشابه در بازار هاي جهاني مي‌باشد.

خريد كولر گازي هايسنس
قدم اول براي خريد كولر گازي هايسنس  ، بايد توجه به ظرفيت سرمايش و ابعاد محل نصب دستگاه باشد. زيرا، كولر گازي در انواع مختلف با ظرفيت هاي سرمايش ، گرمايش و هوادهي متفاوتي توليد و عرضه مي شود، و شما بايد قبل از اقدام به خريد كولر هايسنس يا هر برند ديگري، متراژ و كاربري محيط مورد نظر خود را در نظر داشته باشيد، تا بتوانيد انتخاب صحيح و درستي در مدل و ظرفيت هوادهي كولر گازي، با قيمت مناسب داشته باشيد. سپس مواردي مانند ميزان مصرف انرژي، ويژگي ها، برند و مزاياي كولر گازي مربوطه ، بايد مورد بررسي قرار گيرد.
در سايت مجموعه تخصصي دماتجهيز، اطلاعات فني ده ها مدل از انواع كولرگازي و اسپليت هايسنس ، از انواع برندهاي معتبر با گارانتي اصلي، جهت برخورداري شما عزيزان از حس خوب خريد بهينه و هوشمند ارائه گرديده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۵:۵۱ توسط:sani موضوع: نظرات (0)