اطلاعات عمومی اطلاعات عمومی .

اطلاعات عمومی

چرا باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنیم؟

همانطور که می دانیم آلودگی ها در شهرها بسیار افزایش یافته است. آلودگی هوا باعث بروز انواع بیماری‌‌های قلبی و عروقی می گردد. همین اوامر سلامتی انسان را تهدید می نماید؛ برای در امان ماندن از خطرات ناشی از آلودگی هوا انتخاب و خرید دستگاه تصفیه هوا یک ضرورت و جز ملزومات زندگی ما می باشد.

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا

اگر در شهرهایی نظیر تهران، اهواز، کرج، اصفهان زندگی می کنید قطعا شاهد کیفیت هوای بد و آلوده بودید.  طبق گزارش ایسنا این شهرها در سال 1400 فقط 10 روز دارای هوای سالم و پاک بوده اند.

یکی از دیگر شهرهایی که بیشترین سهم از آلودگی هوا را به خود اختصاص داده است، شهر زابل استان سیستان و بلوچستان می باشد. علت اصلی هوای آلوده این شهرها سوخت غیر استاندارد خودروها است.

هرساله میلیون‌ها نفر در جهان بر اساس اثرات ناشی از آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند. این مرگ و میرها به وسیله ی استشمام ذرات معلق و تنگی نفس، افزایش فشار خون و تپش قلب و خملات قلبی و مغزی صورت می گیرد.

براساس تحقیقات صورت گرفته میزان مرگ میر ناشی از آلودگی هوا در سال 1392 در شهر تهران 4500 نفر بوده است. متاسفانه ذرات آلودگی از طریق تنفس ما وارد خون ما و انسداد عروق ما میشود و در پی آن متاسفانه سبب بروز سکته قلبی می گردد. 

با توجه به موارد ذکر شده دستگاه تصفیه هوا دیگر یک انتخاب نیست و بر ضرورت داشتن آن تاکید می گردد.

دستگاه تصفیه هوا خانگی

دستگاه تصفیه هوای خانگی با جذب و ازبین بردن ذرات معلق در هوا و انواع آلودگی ها مانند باکتری ها و قارچها و ... همچنین با جذب بوهای نامطبوع و بوی سیگار هوای باکیفیت و تمیزی را برای ما به ارمغان می آورد.

بنابراین باتوجه به انواع آلودگی ها در هوای شهرهای بزرگ برای در امان ماندن از اثرات ناشی از آلودگی هوا استفاده از دستگاه تصفیه هوا یک ضرورت محسوب می گردد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۹:۵۳ توسط:sani موضوع: نظرات (0)