اطلاعات عمومي اطلاعات عمومي .

اطلاعات عمومي

نقد و بررسي كولر گازي جي پلاس

كولر گازي جي پلاس يكي از بهترين هاي موجود در بازار است كه شما به عنوان يك مصرف كننده به راحتي مي توانيد به اين محصول اعتماد كنيد .

در حال حاضر برند ها و كمپاني هاي متعددي اقدام به ساخت و توليد اسپليت يا كولر گازي نموده اند ، برند جي پلاس نيز يكي از معتبرترين سازندگان اين تجهيز بوده كه براي توليد محصولات خود از بهترين قطعات بهترين مواد اوليه و بهترين طراحي استفاده نموده است.

جهت خريد كولر گازي اصل مي توانيد به لينك زير مراجعه فرمائيد.

https://damatajhiz.com/categories/34/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA ‌

در ادامه اين مبحث شما به خوبي با كولر گازي با برند جي پلاس و ويژگي بارز آن آشنا خواهيد شد ، پس لطفاً با ما همراه شويد

نحوه عملكرد كولر گازي جي پلاس

يكي از ويژگي‌هاي بارز كولر گازي جي پلاس كه سبب تاييد اين محصول توسط مصرف كنندگان شده است . مدار مبرد و تمام قطعات كاربردي درون اين دستگاه با استفاده از بهترين مواد اوليه موجود در بازار ساخته شده است ، اين محصول تركيبي از قطعات و تجهيزات اورجينال و درجه يك بوده و در نهايت شاهد مكانيزم حرفه اي جهت هوا سازي هستيم ‌.

زماني كه گاز مبرد به واسطه حركت الكتروموتور و كمپرسور در مدار جريان مي يابد ، از يك سو هواي داخل ساختمان توسط فن به سمت دستگاه هدايت مي شود . در اثر مجاورت هواي ساختمان و گاز مبرد شاهد تغيير حالت سيال از مايع به گاز و افت دماي شديد هواي داخل ساختمان هستيم .

سپس فن هاي موجود در قسمت خروجي دستگاه وظيفه دارند تا اين هواي جديد را راهي محيط داخل ساختمان نمايند ، سنسورها و يك سري قطعات هوشمند نيز درون دستگاه تعبيه شده كه وظيفه دارند ، دماي هواي درون ساختمان را با دماي هواي توليد شده و ميزان دماي مطلوب تطبيق دهند .

اين پروسه در يك زمان كوتاه انجام مي‌شود و از زمان استارت دستگاه تا خنك شدن هواي درون ساختمان زمان زيادي صرف نخواهد شد .

مزايا و معايب كولر گازي جي پلاس

كولر گازي جي پلاس در ميان انواع تجهيزات و سيستم هاي گرمايشي معروف بوده و هميشه از ميزان فروش قابل توجه بهره‌مند بوده است ‌. مواردي كه در ادامه ذكر مي شود ، همگي جزو مزايا و معايب اين دستگاه مي باشد كه توسط مصرف كنندگان گزارش شده است . پس لطفاً در ادامه محتوا نيز با ما همراه شويد .

·         مزاياي كولر گازي جي پلاس

1.      با بهره‌مندي از اين دستگاه براي توليد هوايي سرد هيچ نيازي به مصرف آب نخواهد بود . متاسفانه سيستم هاي پيشين مانند كولر آبي به ميزان قابل توجهي آب شرب و مصرفي را هدر مي دادند و در مقابل خنك كنندگي آن ها نيز ناچيز بود . اما در اين دستگاه به هيچ عنوان با چنين چيزي مواجه نيستيم و با وجود گاز مبرد هيچ نيازي به مصرف آب جهت خنك كنندگي نخواهد بود .

2.      كمپاني جي پلاس براي ساخت اسپليت و كولرگازي هاي خود به سراغ مدل هاي متنوعي رفته كه هر كدام از آن ها مناسب يك محيط خاص هستند .

به عنوان مثال نمونه هاي ديواري ، توكار و سقفي كولر گازي مناسب واحدهاي مسكوني و اداري و نمونه هاي ايستاده و زميني مناسب به مراكز بزرگ مانند دانشگاه‌ها بيمارستان‌ها و غيره است ‌. تنوع در مدل هاي متنوع كولر گازي جي پلاس باعث شده تا همه محيط ها و مراكز قادر به استفاده و بهره مندي از اين دستگاه باشد .

3.      اين سيستم خنك كننده در ظرفيت و توان مصرفي متعدد توليد شده است . ساختمان ها بنا به متراژ و نام كاربري خود قادر به استفاده از يك ظرفيت خاص از كولر گازي خواهند بود و هيچ محدوديتي در اين راستا وجود ندارد .

4.      اسپليت جي پلاس يك محصول دوستدار محيط زيست بوده و به دليل نوع طراحي و ساختاري كه دارد ، هيچ آسيبي به همراه ندارد و هيچ گونه آلايندگي براي آن گزارش نشده است .

5.      فيلتر مخصوص براي اين دستگاه طراحي شده كه با استفاده از آن ها مي توان آلودگي ها و ريزگرد هاي موجود درون هوا را از بين ببرد .

6.      فيلتر هاي تعبيه شده در اين دستگاه با استفاده از متريال خاصي توليد شده‌اند كه امكان شستشوي آنها وجود دارد و هيچ نيازي به تعويض فيلتر نخواهد بود .

7.      به دليل مواد اوليه مرغوب به كار رفته شده در ساخت اين محصول شاهد عمر مفيد بالا و استهلاك كمي براي اسپليت جي پلاس هستيم ‌.

·         معايب كولر گازي جي پلاس

1.      در ميان سيستم هاي سرمايشي اسپليت و كولر گازي برق بيشتري را مصرف مي‌كند و بعضي از مصرف كنندگان بيشتر در جستجوي خريد تجهيزات در مصرف مي باشد ‌. اما برند جي پلاس با ارائه نمونه هاي اينورتر دار باعث شده تا كولر گازي ها برق كمتري را مصرف كنند .

2.      با توجه به عمر مفيد بالايي كه اسپليت جي پلاس دارد ، شما در طولاني مدت از اين دستگاه استفاده خواهيد كرد و هيچ بهانه‌اي براي تعويض سيستم سرمايشي و خريد محصولات به روز نخواهيد داشت .

3.      اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه مدام در حال خريد محصولات جديد و به روز بازار هستند ، براي تعويض اسپليت جي پلاس با مشكلات زيادي مواجه خواهيد شد چرا كه هيچ بهانه‌اي براي تعويض آن پيدا نخواهيد كرد .

4.      براي نصب كولر گازي لازم بوده تا ساختمان از يك سري اتصالات بهره مند باشد . بدون وجود مكان براي نصب كولر گازي قادر بهره مندي از كولر گازي جي پلاس نخواهيم بود ‌.

5.      همان گونه كه ذكر شد ، اين محصول تنها يك سيستم سرمايشي مي باشد و قابليت توليد هواي گرم را نخواهد داشت .

كولر گازي جي پلاس يك محصول فوق العاده با ويژگي‌هاي مثبت بسيار زيادي كه معايبي درون اين دستگاه مشاهده مي‌شود و نمي‌توان مجموعه از مشكلات را به عنوان معايب اين دستگاه معرفي كرد .

نحوه خريد كولر گازي جي پلاس

براي خريد كولر گازي جي پلاس لازم بود تا از يك مشاوره و راهنمايي استفاده كنيد ، توجه به آب و هواي منطقه ، متراژ ساختمان فاكتوري مهم است كه پيش از خريد بايد به آن ها توجه داشته باشيد . شما به راحتي مي‌توانيد به يكي از مراكز ارائه دهنده تجهيزات سرمايشي در بازار مراجعه كنيد و اين محصول كاربردي و با قيمت مناسب تهيه نماييد .

با توجه به اين كه كمپاني جي پلاس جزو معروف ترين سازندگان سيستم هاي گرمايشي موجود در بازار است ، بدون هيچ گونه مشكلي امكان خريد اين تجهيز فراهم شده است .

كلام آخر

كولر گازي جي پلاس يك محصول درجه يك و بسيار كاربردي است كه توانسته با قابليت هاي به روز خود در بازارهاي بين‌المللي خوش بدرخشد ‌. اين محصول كيفيت بسيار زيادي دارد و شاهد مزايا و ويژگي هاي مثبتي در اين محصول هستيم و كمتر معايب و مشكلات در اين دستگاه ديده مي شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۵:۳۲ توسط:sani موضوع: نظرات (0)

شومينه چيست و انواع آن كدام است؟

امروزه به دليل ساخت و ساز هاي لوكس و و جديد، طراحي منازل مسكوني با برزترين علم و با طراحي لوكس و دكوراسيون جديد و لوكس، بعضي از ساختمان ها براي تامين گرمايش ساختمان از شومينه استفاده مي كنند. لازم است بدانيد كه شومينه انواع مختلفي دارد و اگر شما اطلاع كافي در مورد مدل هاي مختلف شومينه نداشته باشيد قطعا هنگام تهيه شومينه مناسب منزل خود دچار سردرگمي مي شويد.  

انتخاب و خريد انواع شومينه 

شومينه ها از نظر نوع سوخت، طراحي و ... داراي تنوع بسيار زيادي مي باشد، به همين دليل در انواع و مدل هاي مختلف با طراحي هاي زيبا و متفاوتي طراحي و توليد و عرضه مي شوند. شومينه ها در طزح هاي مختلفي از جمله طرح هاي سنتي و الهام گرفته از طبيعت و مدل هاي سنگي و هيزمي و شومينه هاي برقي، شيشه اي و الكلي توليد مي شوند.

شومينه از نظر شكل ظاهري، نحوه قرارگيري و نصب، همچنين از نظر سوخت مصرفي داراي انواع مختلفي مي باشد. مثلا از نظر ظاهري و جنس بدنه مي‌توانيم شومينه سنگي، آجري، چدني، شيشه‌اي و... را نام ببريم. شومينه از لحاظ محل نصب داراي مدل‌هاي ديواري، كنجي، روميزي و حتي معلق نيز مي‌باشد. اما در ادامه مي‌توانيد توضيحات بيشتري در مورد انواع شومينه برحسب نوع سوخت را مطالعه نماييد.

خريد شومينه

شومينه گازي

يكي از پرفروش و رايج ترين شومينه ها، شومينه گاري مي باشد.اين نوع  شومينه جايگزين عالي براي شومينه هاي هيزمي مي باشد. نوع سوخت شومينه گازي همانطور كه از نامش پيداست گاز مي باشد كه به گاز شهري متصل مي گردد. همچنين نصب اين نوع شومينه ها آسان است و هيچ كار خاصي ندارد. 

اين نوع شومينه براي خروج آلاينده هاي سمي ناشي از سوخت گاز نياز به دودكش دارند و گرما و حرارت شومينه هاي گازي نسيت به شومينه هاي چوبي بيشتر مي باشد.

شومينه هيزمي

شومينه هاي هيزمي با سوزاندن تكه هاي چوب محيط را گرم مي كنند به همين دليل آلودگي زيادي به همراه سوختن چوب توليد مي كنند و مناسب براي محيط زيست نمي باشند. اين نوع شومينه ها در گذشته به دليل نبود شبكه گازرساني مرسوم تر بوده است . لازم به ذكر است هزينه ي نگهداري و تعمير شومينه هاي چوبي بسيار زياد مي باشد.

كاربرد شومينه چوبي در ويلاها بيشتر ميباشد زيرا شومينه هاي چوبي را نميتوان در مركز شهر و در ساختمان هاي داخل شهر استفاده نمود.

شومينه برقي:

شومينه ي برقي مدرن ترين و جديد ترين نوع شومينه مي باشد و براي توليد گرما نيازي به سوخت گاز و چوب ندارد و فقط با برق كار مي كند. شومينه برقي امكان تنظيم ميزان گرما را دارد و به راحتي ميتوانيد ميزان گرما را تنظيم كنيد و يا حتي آن را خاموش كنيد. شومينه برقي نسبت به ساير شومينه ها به صرفه تر است زيرا ميزان كمي از انرژي را اتلاف مي نمايد.

 نصب، نگهداري و تعمير شومينه برقي نيز آسان‌تر و كم هزينه‌تر از ديگر شومينه‌ها است. شومينه برقي در انواع ديواري، ستوني و زميني با طرح‌هاي گوناگون در بازار موجود مي‌باشد و هر فرد مطابق با سليقه و متناسب با دكوراسيون منزل خود مي‌تواند گزينه مناسبي را انتخاب و تهيه نمايد.

 

شومينه الكلي:
از ديگر شومينه‌هاي مدرن و پركاربرد در بازار شومينه الكلي يا شومينه اتانولي مي باشد. شومينه هاي الكلي به دليل مزاياي بسيار داراي طرفداران بسياري مي باشد. از جمله مزيت هاي شومينه الكلي عدم نياز به دودكش مي باشد زيرا دود ايجاد نمي‌كند، خاكستر توليد  نمي كند و نيازي به تميز كردن ندارد. البته چون در اين شومينه از الكل يا اتانول استفاده مي‌شود قطعا به اندازه شومينه گازي حرارت توليد نمي‌كند اما براي حفظ محيط زيست مناسب‌تر است. مزيت ديگر اين شومينه نسبت به شومينه‌هاي گازي و هيزمي قابليت جابجايي آن است، هر زمان كه بخواهيد با تغيير دكوراسيون مي‌توانيد محل قرارگيري شومينه الكلي را نيز تغيير دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۸:۲۳ توسط:sani موضوع: نظرات (0)

2 برند محبوب و پر طرفدار كولر گازي

از آنجايي كه امروزه كولر گازي به عنوان يكي از وسايل سرمايش محبوبيت زيادي بين افراد پيدا كرده است. يكي از برندهاي خوشنام و پرفروش كولر گازي ال جي مي باشد. كولر گازي ال جي با توجه به طراحي هاي بروز و زيبايي، تنوع در مدل هاي مختلف محبوبيت زيادي پيدا كرده است. همين امر سبب شده تا مصرف كنندگان وسيله ي خنك كننده ي جادويي كولر گازي، استقبال زيادي از برند ال جي در ايران و خارج از كشور كنند.

قيمت كولر گازي ال جي به فاكتورهايي نظير ظرفيت، عملكرد و نوع كولر گازي بستگي دارد. همچنين به اين موضوع توجه داشته باشيد كه قيمت كولر گازي ال جي كه كيت اينورتر دارند نسبت به كولر گازي ها ال جي معمولي بيشتر است.

ويژگي هاي كولر گازي و اسپليت ال جي 

از شركت هاي معتبر و بزرگ در زمينه ي توليد تجهيزات تهويه مطبوع خصصا كولر گازي در جهان ميتوانيم شركت ال جي را نام ببريم. 

ويژگي هاي كولر گازي ال جي

  • توليدات فراوان، بيش از 12 ميليون در سال
    بهره مندي از فناوري روز جهان
    بازار يابي دقيق
    طراحي و توليد با تكنولوژي روز جهت كاهش هزينه و مقرون به صرفه بودن
    بهينه سازي محصولات
    در اختيار داشتن بيش از 20 درصد سهم فروش كولر گازي در بازار جهان

 ويژگي هاي كولر گازي و اسپليت سامسونگ

ويژگي هاي كولر گازي و اسپليت سامسونگ
ازديگر برندهاي محبوب كه با استقبال گسترده اي روبه رو شده است كولر گازي سامسونگ مي باشد. كولر گازي سامسونگ نيز همانند كولر گازي ال جي داراي ويژگي هايي است كه آن را از بقيه برندهاي كولر گازي متمايز ساخته است.

  • طراحي هوشمندانه و مبتكرانه
  • گارانتي
    خدمات پس از فروش پاسخگو
    نكته قابل توجه: به دليل قرار گرفتن كولر گازي در دسته ي كالاهاي سرمايه اي، قبل از خريد كولر گازي مناسب خود حتما از سايت تخصصي و با سابقه اين كالا را تهيه كنيد.


نكته قابل توجه دوم: در هنگام خريد كولر گازي به ظرفيت مناسب با محل مورد نظر، اطلاعات و مشخصات فني كولر گازي توجه نمائيد. تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۹:۳۵ توسط:sani موضوع: نظرات (0)