اطلاعات عمومی اطلاعات عمومی .

اطلاعات عمومی

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب

 

 قطعا برای همه ی ما پیش آمده است که بعد از باز کردن آب شیر، با بوی کلر مواجه شده ایم. برای ضد عفونی کردن آب از کلر استفاده میشود. نوشیدن آب با بو و مزه ی کلر حس بسیار نا خوشایندی میبباشدو یکی از دلایل لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب همین مورد یعنی افزودن کلر به آب برای ضد عفونی کردن آن میباشد.

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب چیست؟

منابع مختلفی مانند آب های رودخانه ها، آب های زیر زمینی، آب های سطحی، آب مورد استفاده جوامع شهری را تامیین میکنند. تصفیه آب همانطور که شواهد تاریخی نشان میدهد از دیر باز وجود داشته است. اما تصفیه آب به روش های امروزی بازهم برای آشامیدن مناسب نیست.  به همین دلیل برای داشتن آبی سالم و گوارا نیاز است تا دستگاه تصفیه آب تهیه نمایید.

آب سخت است و آلوده!

به دلیل اینکه آب از روی سطح زمین عبور میکند، همراه با خود در سر راهش هر چیزی که باشد را با خود حمل میکند. از جمله این مواد، مواد زائد و مواد معدنی میباشد. مواد  معدنی وکلسیم و منیزیم با حل شدن در آب، آب سنگین شده و حاوی املاح زیادی میباشد.

این املاح برای انسان مضر میباشد. از دلایل دیگر لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب ناخالصی های موجود در آب میباشد. استفاده از دستگاه تصفیه آب با کیفیت سلامت شما و خانواده و عزیزانتان را تضمین می کند.

متاسفانه 88% درصد از 4 میلیارد مورد اسهال  به دلیل عدم استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در سراسر جهان اتفاق می افتد. متاسفانه هر ساله 525000 کودک بر اساس بیماری اسهال میمیرند. به قطع میتوان گفت تامین دستگاه تصفیه آب یک ضرورت برای سلامت همه ی افراد میباشد.

دستگاه تصفیه کننده آب سیستمی است که در آن بیش از یک فیلتر تصفیه کننده آب کار می کند. وظیفه اصلی در تصفیه املاح آب این است که مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم را از آب حذف کرده و آنها را با یون های سدیم جایگزین کنند. دستگاه تصفیه آب نه تنها مواد معدنی بلکه کلیه املاحی که به سختی آب منجر می شود، را از آب جدا می کند و آلوده کننده هایی مانند سدیم و آهن را نیز از آب می زداید.، ضمن آنکه مزه و بوی بد آب را نیز از بین می برد.

بیماری های ناشی از آب آلوده که لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب را تائید می کند
یکی از مهم ترین نیازهای اولیه بشر، آب است، اما آب سالم!
بیماری های ناشی از آب آلوده به لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب کارآمد تاکید می کند:

  • وبا
  • تیفوئید
    اسهال و اسهال خونی
    سرطان
    فلوروز
    کرم روده، شیستوسومیوز (انگل روده، مثانه و کبد)، هپاتیت، کرم گینه، آسیب دیدن کبد و کلیه، عفونت چشم، بیماری های عصبی، فلج اطفال و … 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۱:۳۹ توسط:sani موضوع: نظرات (0)